سوالات متداول
- - اس ام اسهای تبلیغاتی را مسدود کرده اید. (برای حل این مشکل بهتر است شماره سیمکارت ایرانسل را درج نمایید و یا در صورت درج شماره اوپراتورهای دیگر، پیامک های تبلیغاتی را مسدود نکنید).
- - شماره را با اعداد فارسی درج کرده اید
- - بین پیش شماره و ارقام دیگر از خط تیره (-) استفاده کرده اید
- شماره موبایل را بدون صفر کد درج کرده اید
- - آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از طریق " تاریخچه سفارشات و گزینه برگشت کالا در حساب کاربری یا فرم استرداد کالا (قابل رؤیت در پایین صفحات سایت)"، تلفن یا ایمیل به بخش پشتیبانی مشتریان پت لند اطلاع داده شود.
- - در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید کنند، هزینه ارسال کالا به مشتری بازگردانده خواهد شد.
- لانه های چوبی، قفس و سایر لوازمی که داخل پک هستند و نیاز به سوار کردن و جدا سازی قطعات دارند فقط در صورت وجود ایراد در کالا پس گرفته میشوند. در صورتی که این محصولات اشتباهاً سفارش داده شوند فقط در صورتی قابل بازگشت هستند که از بسته بندی خارج نشده باشند.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پت لند از طریق " تاریخچه سفارشات و گزینه برگشت در حساب کاربری یا فرم استرداد کالا (قابل رؤیت در پایین صفحات سایت)"، تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی و به همراه بارکد و فاکتور محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پت لند بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد خدمات مشتریان پت لند اطلاع داده شود. در این صورت هیچ هزینه ای متوجه مشتری نخواهد بود (هزینه های پستی بازگشت محصول).
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
- در صورتی که هنگام ثبت سفارش از کوپن تخفیف استفاده کرده باشید و کوپن تخفیف دارای حداقل میزان سفارش باشد، اگر سفارش را کنسل کنید و میزان سفارش به کمتر از مقدار تعیین شده در کوپن تخفیف برسد، کوپن تخفیف در آن سفارش قابل استفاده نخواهد بود.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- همچنین در صورت انصراف از خرید پس از ارسال آن به آدرس مشتری، هزینه ارسال و بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
سفارش هایی که مبلغ آنها بالای 1,000,000 تومان باشد بصورت رایگان ارسال می شوند.
ارسال رایگان به جز سفارشهای بالای 7 کیلوگرم برای شهرستانها، محدودیت جغرافیایی نداشته و برای سراسر ایران ارائه می گردد.
پت لند بر اساس وزن، حجم و مبلغ سفارش، مقرون بصرفه ترین نحوه ارسال را برای سفارش شما انتخاب می کند.
حساب کاربری
بله، شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن آدرس ایمیل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش حساب کاربری" به صفحهای منتقل میشوید که امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
اگر در پوشه اسپم هم ایمیل را دریافت نمی کنید احتمالا در هنگاه ثبت نام، آدرس ایمیل را اشتباه وارد کرده اید. برای اصلاح ایمیل آدرس میتوانید با پشتیبانی پت لند تماس بگیرید و یا به پشتیبانی آنلاین سایت پیام دهید.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "تاریخچه سفارش ها" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت، پرداخت و پیگیری سفارش
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت پت لند، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره و نیز لوگوی دیجیتال از طرف مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت پت لند با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین پت لند با سابقه چند سال فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه فروش و توزیع غذا و ملزومات حیوانات خانگی شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد پت لند استفاده کنید.
بله. در حال حاضر امکان ثبت سفارش بصورت میهمان وجود ندارد و می باید ثبت نام انجام شود.
بله. هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل میتوانید سفارشتان را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در صفحه تسویه حساب و در 6 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) انتخاب نحوه تسویه حساب به عنوان عضو سایت و یا میهمان، 2) اطلاعات صورت حساب (اطلاعات شخص سفارش دهنده)، 3) آدرس تحویل سفارش 4) روش حمل و نقل، 5) روش پرداخت و 6) تأیید نهایی سفارش
در مرحله سوم (آدرس تحویل سفارش) شما میتوانید با انتخاب گزینه "استفاده از آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
پت لند با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "تاریخچه سفارش ها" از وضعیت آن مطلع شوید.
برای سفارشات ارسال شده به شهرستان ها، نحوه ارسال به همراه شماره مرسوله و لینک رهگیری آنلاین مرسوله نیز در این قسمت قابل مشاهده است.
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت پت لند با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
برای اطلاع از زمان موجود شدن یک کالا میتوانید از گزینه آبی رنگ "به من اطلاع بده" استفاده کنید. با استفاده از این گزینه، به محض موجود شدن کالا پیامک یا ایمیل آگاه سازی برای شما ارسال میشود.
تا پیش از تایید نهایی سفارش شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید، شما قادر به حذف و تغییر سفارش از طریق سایت نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی مشتریان پت لند تماس بگیرید.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش پت لند با شما تماس خواهند گرفت.
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
برای تمامی سفارشات فاکتور کاغذی ارسال می شود. اگر شما مایل به ارسال فاکتور به همراه سفارش نیستید در هنگام ثبت سفارش در کادر توضیحات قید کنید که فاکتور به همراه سفارش ارسال نگردد. هر درخواستی که از جانب شما در کادر توضیحات سفارش ثبت گردد رسیدگی و انجام می شود.
در هنگام ثبت سفارش و در صفحه تسویه حساب می توانید مبلغ سفارش را بصورت آنلاین (درگاه بانک) پرداخت نمایید.
کالاهای عرضه شده در پت لند
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بخش تولید محتوای پت لند تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در پت لند دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه توضیحات و مشخصات محصول، ویدئوهای مربوطه و جدول خصوصیات کالاها استفاده کنید.
اگر با مطالعه تمام این موارد باز هم نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید در ساعات اداری با پشتیبانی مشتریان پت لند تماس بگیرید.
گاهی به دلیل اتمام موجودی یک کالا و وجود فاصله زمانی تا عرضه مجدد کالاهای برند مربوطه، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال پت لند تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "به زودی" را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت پت لند، از گزینه "به من اطلاع بده" (شکل زیر) ، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
سایت پت لند کاملا به روز است و کالاهای دارای قیمت که در سایت پت لندبا وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار پت لند موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در پت لند وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود. در این صورت اگر شما تعدادی بیش از تعداد موجود در انبار به سبد خرید اضافه کنید آن کالا با ستاره قرمز رنگ در سبد خرید مشخص شده و پیغام تعداد بیش از حد موجود برای شما به نمایش در آمده و ادامه ثبت سفارش نامقدور می شود.
لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند. با این حال برای آگاهی بیشتر مشتریان، در صفحه توضیحات و صفحه مشخصات تمامی کالاها نام کشور صاحب برند و کشور تولید کننده درج شده است.
ارسال سفارشها
هزینه بسته بندی و ارسال سفارشات به شرح زیر است:
- سفارشات بیشتر از 1,000,000 تومان در تهران و شهرستان، به جز سفارشهای بالای 7 کیلوگرم برای شهرستانها، ارسال رایگان
- سفارشات کمتر از 1,000,000 تومان در تهران، 40,000 تومان
- سفارشات کمتر از 1,000,000 تومان با وزن کمتر از 7 کیلوگرم در شهرستانها، 40,000 تومان
- کلیه سفارشات با وزن بیشتر از 7 کیلوگرم به شهرستانها، به نسبت وزن و حجم محاسبه و اعلام میشود.
- تحویل سفارشات مشتریان در سطح شهر تهران به روز و در کمترین زمان ممکن انجام میپذیرد. مشتریان ساکن تهران در هنگام ثبت سفارش میتوانند بازه زمانی دلخواه خود را برای دریافت سفارش انتخاب کنند. سفارشات محدوده مناطق 22گانه شهر تهران، در بازههای زمانی 9 الی 16 و 16 الی 19 برای روزهای شنبه تا چهارشنبه و بازه زمانی 9 الی 16 برای روزهای پنجشنبه، تحویل مشتریان داده میشوند. در حال حاضر امکان تحویل سفارش برای روزهای جمعه وجود ندارد.
- سفارش های خارج از تهران بسته به نوع ارسال و منطقه جغرافیایی محل سکونت بین 1 تا 7 روز کاری به دست مشتری میرسد.
خیر، از آنجا که پت لند یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل پت لند امکانپذیر نیست.
بله. پس از ارسال سفارش شما، شماره مرسوله به همراه لینک رهگیری آنلاین مرسوله برای شما ایمیل یا پیامک می شود که بوسیله آن میتوانید هر لحظه وضعیت بسته خود را رهگیری نمایید.
سفارش های مشتریان در محدوده شهر تهران از طریق پیک ارسال میشوند.
سفارشات خارج از شهر تهران براساس وزن و حجم سفارش از طریق پست، تی پاکس یا باربری ارسال می شوند. ( تنها سفارشات بالای 7 کیلوگرم یا حاوی خاک گربه از طریق باربری ارسال میگردند)
گارانتی
در ایران هیچ یک از ملزومات حیوانات خانگی از جانب شرکت های وارد کننده (نماینده های رسمی برندها) گارانتی تعمیر و تعویض قطعات ندارند. با این حال پت لند ضمانت بازگشت کالا را تا 7 روز پس از تحویل ارائه میکند و شما میتوانید در صورت مشاهده ایراد در عملکرد کالا، آن را مرجوع نمایید.
با توجه به حساسیتهای پت لند در انتخاب بهترین و برترین برندهای دنیا احتمال خراب بودن کالا نیز به حداقل رسیده و شما میتوانید از عمر طولانی دستگاه های ارائه شده در پت لند اطمینان داشته باشید.